La Pacho

Ide én írok olyan dolgokat mint, pl: Olaj, Kémény, Turkáló.

Ittvannak a napok.

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mi mind vízcseppek vagyunk.

2009.03.28. 05:14 | Pacho | 1 komment

Na megint gondolkoztam. Arra jutottam amikor nézegettem a gondolataimat, hogy több milliárd éve én egy hal voltam nagy fogakkal a vízben. Az előtt meg valami túlszaporodó ebihal, előtte meg 1 2 sejt. Na aztán így görgetve a dolgot azt sikerűlt elérni, mivel ki tudunk száradni és meghalunk és ezzel a legtöbb földi élőlény így van, ezért visszavezethető hogy mindenki az a pár darab vízfüggő egysejtű evoluált példánya aki valaha volt sok sok évmilliárddal ezelőtt. Engem pedig az élet a felhőből zuhanó vízcseppre emlékeztet, ahogy magasról zuhan, esik egy ideig, vegyük úgy hogy 0-160 év a magasságtól függően, aztán amikor földet ér taccsan egy nagyot, sok apróra foszlik szét, azok felszívódnak a földben, vagy elpárolognak a levegőben és újra a körforgásban vannak. Tehát újra zuhanó vizcsepp lesz az ami lezuhant egyszer. És ezzel a lélekvándorlás is megmagyarázható lenne bizonyos oldalakról.

1 Ember már írt ide.

Címkék: lélek ember víz csepp zuhanás

A bejegyzés trackback címe:

https://pacho.blog.hu/api/trackback/id/tr171030436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(b)Right_side 2010.03.23. 20:22:42

Tiszteletem! :)

Itt sem látnak szívesen Lipcsei Petiket, vagy ez már nem aszfaltpálya és lelkiismeret-furdalás nélkül bemutathatom a legújabb ronáldinnyós cseleimet? :))

Tetszett a stílusod (bee-oldal.blog.hu) és ahogyan önmagával szembesítetted az emberi hülyeséget, jókat mosolyogtam a kommenteden! :) Megpróbáltam felnőni egy hasonlóan színvonalas válaszhoz, ám mint azt az említett fórumon megtudtam, egy Jobbik-szimpatizánstól (éjlen a liberális általánosítgatás - új fogalom született! :) ) mindez majdhogynem lehetetlen. :)

Különben mind közül a Tiéd volt ez egyetlen valamirevaló, értelmes különvélemény, a többiek még csak választ sem érdemelnének. Persze hülye lennék kihagyni a rám jellemző, néha "kissé" szemtelen visszaszívatásaimat, akkor nekem sem maradna semmi élvezet! :)) Úgyhogy ők sem menekülnek: gyorsan összeszámolom az oroszoktól kapott kampánypénzünket, veszek pár kiló mariskát belőle, aztán pedig nincs kegyelem! :)

A viccet félretéve: gyakrabban kellene kommentelned, ráférne egy kis eligazítás a sok sihederre... Annyit azért hozzátennék még, hogy a blogbejegyzéseket olvasván nem csupán a mi (jobbikosok) oldalunkon hemzsegtek az "értelmes", csőlátású emberek, ezt azért valljuk be... :)

A balosokkal mi legyen, bevállalod őket is, vagy nekik már mindegy? :))
süti beállítások módosítása