La Pacho

Ide én írok olyan dolgokat mint, pl: Olaj, Kémény, Turkáló.

Ittvannak a napok.

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A föld bizony lapos.

2008.06.04. 00:57 | Pacho | 1 komment

Nem az ember tehet a klímaváltozásról? on index

A nyilatkozat mögött felsorakozó több mint 31 ezer tudós szerint a klímaváltozás természetes folyamat, nem az ember tehet róla, sőt, az üvegházhatást fokozó gázok kibocsátása még jót is tesz az élővilágnak.

Aki elolvassa a cikket, szerepel benne egy ilyen idézet, miszerint:
"Szilárd alapokon álló tudományos bizonyítékaink vannak arra, hogy az atmoszférába jutó széndioxidnak számos jótékony hatása van a növényi és állati élővilágra."
Hah.:D
Most beszéltem Wotival, szerinte nekik van igazuk, mert ha megkérdőjelezném ezen állításukat, akkor előveszik a diplomájukat és megmutatják, hogy márpedig nekik ebből papírjuk van, nekem meg nincs és ez valóban így is van.

Semmigond. Akkor viszont a föld lapos. Én földrajzból érettségiztem, nagyon jól sikerűlt, (3as lett) mondjuk oké hogy a vasércet összekevertem valami marha kőzettel, de nemgáz, mert amit én mutattam be az vasérc volt és a tanárok tudták rosszúl hogy az valami bauxit, vagy mittomén mivolt. Viszont Tvaruskónénak üzenem, hogy a Föld Lapos. Ábrával is szemléltetem, (lásd ábra) márpedig ez szerintem triviális bizonyíték arra nézve hogy lapos. Sőt az is teljesen biztos, hogy az elefántok szavannai vándorlása miatt lapos a föld, ugyanis olyan nyomással nehezednek a földre, hogy a gravitáció már nem bírja el és ebből ez következik. Sőt néha ezen bohókás lényeg étkezés közben faágakat tépnek le a fáról és a két lábra emelkedés miatt, méginkább kiteszik a földet a lapulás hatásának. A második ábrán az látható, amint egy mocskos szemét elefánt éppen laposítja a földet. Rohadt egy állat az elefánt ebből is látszik. Arra bíztatok tehát minden vadászt, hogy pusztítsa ki ezeket a kártevőket, ugyanis túlszaporulat van elefánt téren is, mint ahogy a jegesmedvék is nagyon elszaporodtak manapság, erről is van valahol egy cikk, majd ha ezt befejeztem és lesz kedvem kikeresni, akkor megteszem. Addig viszont nemszabad elmenni szónélkül amellett a tény mellett, hogy az elefántok amellett, hogy szétlaposítják a bolygónkat, olyan méreteseket szarnak néha, hogy ezzel kiírtják a békés ebola vírusokat is, amikről kiderűlt, hogy jót tesznek az emberi egésségnek. Az a kis véres öklendezés pedig csak annyit jelent, hogy az ember olyankor méregtelenít. Ezért javaslom, hogy mentsük meg az ebola vírusokat is, mert nélkülük a világ sokkal kevesebb lenne, és az ebola vírus megmentésével a világbéke is eljön. De hogy miként jön össze az ebolavírus és a világbéke? Mi sem egyszerűbb: Tehát miközben az ember méregtelenít a rossz szellemek is távoznak belőle a hemoglobinok által. Namármost rossz szellemek híjján ugyebár gonoszság sincs így jön el a világbéke. A végelen jóság miatt pedig a föld elvileg újra felfúvódik és nem folyik le a víz a Niagaránál a semmibe.
Multkor beszéltem egy ismerősömmel, aki nem a földön él, na ő azt mondta, hogyha tovább folyatjuk a vizet a többi bolygóra, akkor vízdíjjat fognak felszámolni a föld lakosságára, ezt pedig valószínűleg senki nem szeretné. Namármost természetesen erről is van bizonyítékom, ugyanis lefotóztam az ismerősömet miközben erről beszélt és náluk látszik ahogy a szájukon kijönnek a betűk. A fordítás nem teljesen hiteles, mert igazából így hangzik: "Vízdíjjat számunk fel nektek!"
Amúgy a srác neve Xenu és nagyon jófej, állítólag másokkal is szokott beszélgetni, olyasmikről hogy miért káros a zöldalma a fogakra, valamint hogy a vízzel az embereket megmérgezik és mi ezt ösztönösen azért lötyköljük ki az univerzumba, mert így lázadunk az isteneink ellen, akik ránkerőltették a vizet és a zöldalmát. Amúgy a képen látszik, hogy van rajta ilyen fekete izé a mellén, amiből drótok állnak ki. Na náluk így sportolnak. Nagy megtiszteltetés volt számomra hogy csillagközi olimpia közben szánt rám egy kis időt.

Tehát Embertársaim, ne folyassuk le a vizet a föld oldalán az univerzumba, mert a kabócák küldöttei figyelnek minket. Nos összességében ennyit szerettem volna a földi tudósoknak üzenni és bízom benne, hogy ezután megkapom a diplomámat énis, amivel majd bebizonyíthatom, hogy a földön bizony amit az ember csinál az nagyon egésséges és mindenkinek csak hasznára válik.

1 Ember már írt ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://pacho.blog.hu/api/trackback/id/tr74502452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nevetőharmadik 2010.03.23. 08:38:17

Régi. De most akadtam rá. Nagyon tetszett :)
süti beállítások módosítása